saphira

Alla inlägg den 16 september 2009

Av laurence - 16 september 2009 21:44


Inte mycket att berätta idag. Jag har varit på IKEA hela kvällen med jobbet så jag orkar inget mer. Saphira följde med Anders till Båstad för att plantera lite växter. Hon är lustig för om vi två har hittat på något tillsammans, träning eller promenad då vill hon vara med mig resten av dagen. Hon följer mig överallt eller sitter hos mig men om hon har hittat på något med Anders då vill hon vara hos honom och struntar i mig.


På måndag skulle jag gå på hundmassage i Arlöv men Saphira löper och hon får inte vara med. Antigen går jag dit själv eller lånar en hund men det är tråkigt för när jag skulle dit med Lagotto klubben blev det inställt. Jag hade sätt framemot detta och Saphira hade älskat det för hon vill gärna att man ska pilla på henne hela tiden. Hon är riktig kelen.


Det blir inga bilder på ett tag, kameran har lagt av och det gör jag också för kvällen. God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards