saphira

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av laurence - 11 juni 2009 22:58

 Idag har hon busat så jag blev helt matt. På morgonen träffade vi fyra grannar och hon bara sprang från den ena till den andra för att bli klappad och kliad. I eftermiddags åkte vi till skogen för en härlig promenad under regnet. Jag måste erkänna att jag älskar regn. När jag var barn kallade min mormor mig snigel för att när det regnade kom jag aldrig hem. Sen resten av kvällen har Saphira bara gått runt och hittat på, bitit, och slitit och hoppat. Sunny är hos oss ikväll när hans matte är på student fest. I morgon ska hon ta hand om bägge hundarna för jag ska åka till Polen och gå på bröllop. Nu har äntligen hundarna däckat så jag kan packa i lugn och ro, kanske. Jag har inte velat ta fram resväska så inte Saphira skulle börja tro att hon ska med men den hunden läser mina tankar ändå så det gäller att inte tänka i förväg. Sunny ser ganska runt om magen, jag tror att han har snott Saphiras mat. Det brukar han göra när vi inte ser. Vi ses på måndag. Ha en bra helg.

Ovido - Quiz & Flashcards